23 Ocak 2014

aynı daldan...


Bilmiyorum ki neresindeyiz hikâyenin.
Bir başlangıcı vardı, bir son da çalıp çırptık bir yağmur altında ama..
Birbirine eşitlenmeyen bir şeyden tamamlanmış bir süreç çıkar mı emin değilim.
Yoluna inanıyorum.
Bir zamanların tutulmasa da, tutulması çok arzulanan sözlerine de.
Başka yerlerin zamanlarına, ve o zamanların kimi zaman yanaklarımıza değip geçtiğine de.
Bunun aşağı yukarı çikolatalı süt gibi bir tadı olduğuna..
Müziğine inanıyorum.
Müziğime inandığını biliyorum.
Bir korsan hikâyesinin kenarındaki mavi kuştan olacak..
Bildiğim şeylerden bilmediklerimi çıkarınca alışılagelmiş bir şeye ulaşamıyorum.
Sen şimdi git, ama yine gel, çünkü belirsiz de olsa zamanın birinde anlatacağım masallar için derelere, tepelere ihtiyacım olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder