25 Ocak 2011

Benim adım ne...


Nisan denizi gibi acıtır/ Hoşgeldin değil, hoşçakal acıtır/ Aklında resimler/ Hep geri sarıyorsan/ Biraz da duygun varsa, acıtır/ Güneşe bakmışız gibi acıtır/ Tutuşmuş da yanmamışız gibi acıtır/ Üstün biraz hafifse/ Ve ayaz bindirmişse/ Kaçacak yer yoksa, acıtır/ Tepemizde bulutlar/ Yağmuru unuttular/ Kuru toprak gibiysen acıtır/ Ay dolunay/ Deniz yanıyor/ Ben ner'deyim/ Ben ner'deyim/ Saat çok geç/ Belki gece üç/ Kimlerleyim/ Kimlerleyim/ Ben ner'deyim/ Öğrenmiş de inanmamışız gibi acıtır/ İnanmış ama öğrenmemişiz gibi acıtır/ Aklın havadaysa/ Ve sen yerdeysen/ Bir de fark edersen acıtır/ Yudum yudum biriktirmişiz/ Biri çarpıp dökmüşse/ Ve artık dolmuyorsa, acıtır/ Ay dolunay/ Deniz yanıyor/ Ben ner'deyim/ Ben ner'deyim/ Saat çok geç/ Belki gece üç/ Kimlerleyim/ Kimlerleyim/ Ben ner'deyim...

Ortaçgil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder