14 Haziran 2009

....

Masa…
siyah kadife örtülü..
kırık kadehlerin üzerine uzanışım..
acı şarap kızılı sırtıma batarken gözlerime geldin..
öldüresiye baktık, galip çıkan olmadı…
tutamadım boynundan.. bir görünüp bir kayboldu kırmızı tırnak izleri…

ahşap kapıyı kapattı siyah rugan topuğum..
Yakaladım soluğumu çığlık olmadan.. birkaç kelimene bıçak biledim.
.....Noktaları kestim.. de yine kıyamadım,erteledim vahşeti....
boşverdim oyuncak kelimeleri..
saçların kalbimin üstüne dökülsün diye…
sıcak bile uykuya dalar sev…sen yine nöbetleri..öpüşlerin işte..
göz kapaklarımı indiren anestezi..
koyu şubatları çoğalttım takvimlerde..
ucuz bir şairden de mecalsiz yazım..
yaZ’ı özledim sarı saçlı..
Yağmur zümrüt bakışlarını sulandırıyor parklarda sessiz…
Aruz hüzün.. Nesil uykusunda…
..gecenin kıvrılma saati...
..Perde 9, savunma aşk..kederi çözüldü, karar düş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder