7 Mayıs 2009

kARmaŞıK..


..sarkacın ucunda salınıyorken, iki soluk eksiğine takılıyorum,başka bir kırmızılık ;kirazlardan çalınmamış...

..dalgalara kapılan bir öykü..

görüp pusuyorum gamzende...sessizlik yok,akrebin her çığlığında bir ses daha gömülüyorum..

ses-siz,ses-sen,sen-siz..

...bir bahanem olmalıydı, SarMaŞık omZuNdan düşerken yapılıp tutmuş bir hesabım .. bir an'dan olmamalıydı yine , yeniden. kaldığımız yerden baŞka bir yerde soluklanmalıydık..

..kırılan ve kıVrıLan parçalar arasında benzersiz olmakla birlikte aynımın gölgesiyim ben,koşarken düŞüYoruM..ama dİZlerim yok,ÜÇ YaZ boyunca sildiM kuMsaLdaN....küçük bir kız ve o kıZ büyümüş olmalıydı..

SöZcüklerimi bir KuTuya sığdırma hakkın olMAmalıydı.. ÇıĞLIk kutuMu(çünkü onlar benim söylemlerim, senin varsıllığın, yoksunluğum arasında gidip gelen) Tanrı'dan uzak kalmalı, kutSALıKla KiRlenMEmeliydi..

...bir beşik kucağında bin ölü çocuk gördüm. OrAdaYdın...

ELinde LaL tuTan kıZın dudaKlarıNdaN aşAğı süzlüYordun.. KarıŞık koPuk vE aSTaRsız sözCüKleRde yAkılıYoRdUN..

ama korkMuyoRduN, DenİZin TuZu seNi YaKsa da SöNebilirDin..

..kime uçuyor bu kuşlar, neden hep sıcağa?

O'ysa kalbim kırlangıç yuvası, kalbim sonyaz.
..itiraf dilekçesi serçe parmağında sığıntı bir kadını astım AŞk! meydanına.. tamam ben kar tanelerinden yaZdıM..

O'ysa kalbim yok ve yazarken........her ANıya dönebileceğimi biliyorum , hafızamdan hızlı koşabilceğimi ama o buz üstünde Saçlarımdan sızan allar görüyorum, ardımda kalmamış an'lar...

....................

senden yüklüce anılar edinme hakkım olmamalıydı, oMZun bAnA ÇüRük yakıŞMaLıydı ve yosunlar kaplamalıydı göz bebeklerimi...Ve beki ödedediğin bedel için gökyüzü soluğu çekebilirdin içine..ki yalan söyledim nazik olmaya çalışıyordum odam bataklık, yıllar öncesinden boğulmuş bedenim..

Güldüğünde gÜZel gülmenden korkuyorum. çünkü ilkokul fotoğrafından aşırılmış olmadığını biliyorum..

ipoteğe verilmiş olmasaydı kalbim diyorum, bu kadar acıtır mıydı...Avuçlarımdan akan kum tanelerini silebilirmişçesine yalan güvenle durabilmen "karşı"da ,bu benim açık yaram..

..iki küSKün çOcuk arAsı uyuMası bir mAsAlıN; bu kadar dokuNur muydu yine de,sAnA bir...şimdi sana bir bulut borçluyum,kızılı öpülmemiş ..
..sarkacımdan dökülen damlalarıma ad veriyorsun oysa sen artık "yabancı"sın.. ve ardını kapatmak istediğin dalga yarası bir Aşk'ın var..


.bi pervane yakılsa da anlamamalı ve dönecek hiç bi söz verilmemeliydi.. olmalı mı olamamalı (mıydı ? ) ama bazen ne yaparsan yap.. VE bazen, olmak yetmiyor bazen...düş'sen yuvarlanırım kalbinden. oysa yok'lamaya katılmadığını biliyorum. gözbebeklerine yetişiyordur korkun, adını bir ben biliyorum. fısıldarım sanıyorsun. gece sanıyorsun ama bu bizim devrik sırrımız,aslımız. tarçın bir sandıkta saklıyorum. bala katıyorum.. mutsuz kemiklerimi sık sevgilim ve sesleri dinle..

deniz ağır kokuyor, ağır çekiyor her bir hücremde. benzeşlik noktalarında, ağır geliyor seni elinde lal utan kızın lanetinden korumak..O'ysa uyuyorsun, uzakta... ve uzak aslında bana çok yakın bir anlamı çağrıştırıyor...

..şimdi kuşları da göçmez bu kentin, öyle asılı kalır nafile bakışlar.. ben tutarım iklim haritasının ortasından ve seçeriz yeni bir kıta, gerdanından sol yana kıvrılarak akan bir nehirin içinden geçilen..
içimden geçen pamuk ipliğinden dikiyorum seni , gülüşün dikiş tutmuyor, gülüşün atardamarım ipinden geçiyor.. ki biliyordun o bahçeye ekemezdin beni, toprak tutmaz bileklerimi kavrıyordun,sulara yatırıyordun.bir bahane rüzgar olmalıydı, devler uyumalı, sardunyalar kururken.. yeşile çalışımdandı, olur saNıYordun..

..sen ki çelik bir dağ ile eşdin gözümde, damar yaralarımdan geçiyordun. tutturamam sanıyordum iliğine dudaklarımı,kesik öpüşmeyi öğrendim...

ve..

"..BeNZeşiklik NoKtalarında VuRulduğunu göRdüm, kRiStaL kuVaRsı aLa boYuYoRkeN.."



..ama bir çiNgEneyDim beN!, KırMıZıYa yaKışıyoRKeN eteKleriM. döNdüM toza acıdı yüzün, "giderken" diyoRdun, "gideRken baMbaŞka GüZelSin".

..bir güvercin bile açıyor kanatlarını payı için, ben şimdi bunu unutmak için daha yavaş bir sigara yakıyorum...
---safranlekesi---

..dokunan sözleri bile bi yana bırakıp, biraz uyanış diliyorum kendime...ve biraz af, 'keşke..' diyemediklerime,biraz beyaz koyu renklerime, biraz gurur işine yararsa..

ben biraz buZ, biraz yoSma, bir..aZ..SeN..siZ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder