13 Mayıs 2009

bir varmış.....*


....perdeleri açtım..ay ışığı giyinmek için..sen balerinleri seversin diye..öyle beyaz kaldım...
dokundun dudaklarıma...
..."..günlerdir düşlüyorum seninle ...."
dokundun... sustum..
düşlerimi aldın dudaklarımdan,boynuma sürdün..
...öyle bir yer var ki..boynum..omzum..gerdanım..hepsi orda..
kemiğimden bir coğrafya..mevsimi yaz, kokusu bahar..
ay ışığına baktım sen diye..küçük,ılık sesimle "dokun.." dedim..
biraz dokun yeşiline, kahvesine...tepelerinde vadilerinde...gezin..(diye) koydum başımı yastığa.. hep sustum.. biraz kalsın elin toprağında..

..söz bulamazdım 'tek' olduğunu anlatmaya..ruhuma yazdığın özgürlük tarifsiz kaldı..Ve öyle güzeldi ki...... öyle mayhoş.. ben hep iki noktalardım, üçe kadar susamadığımdan..

..şimdi sözcükleri soyundum... beyaz giyindim..güzel sesimi aldım yanıma, şarkı söyledim loş ışıkta..sağ omzumdan düşen elbisemin askısında sessiz nazım duruyor...
dans ettim,gülümsedim..
bir sır daha,ben güzelken yanımda hep seni istedim...
ne çocuk kaldım,ne büyüyorum..
elimde değil.. gülüşler...baharlar...bu kokum...ay ışığı... pembe.. bakışım... nazım...düşlerim...
elimde.....

tek bir dilek tut dersen o kumsalda,


ölmeden biraz sev..


ölmeden..biraz sevgi...



ölmeden biraz ........... Sevgi......

* Sevgi.... turuncu..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder