13 Nisan 2006

"Şaşırman çok doğal ben uzun süredir bir şeyler yapmak istiyordum ama korktuğumdan erteliyordum. Tesadüfler üst üste gelince zamanın geldiğine karar verdim."

"Sanırım doğru zamanlama..."

"Sevindim:)"

"Biz neyiz, ne konuşuyoruz, bilmiyorum" dedim. "Onu da konuşacağız." dedi. İçimdeki ısrarcı çığlık büyüyor. Sessizliğim hoyratlaşıyor. Ve hayat bize hiç aldırmadan nasıl da devam ediyor. İçimdeki taşlar yer değiştiriyor. Bırakamıyorum akışına, gitmiyor...
Mutlak hüzne geri dönüş bu. 10 ay önceki Deniz'e dönüş. Onun dalgalandırdığı Deniz'e... her seçiş bir vazgeçiş. Deniz vazgeçebiliyor musun? Sanırım bir kez daha...
Varmışsın gibi... Olmanı ya da olmamanı istediğimi bilmeden...
"Konuşacak çok şey var" dedin ya, çok şey var, konuşalım ve çözülsün bu düğüm...

-12 Nisan 2006/16.50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder