29 Mayıs 2005

1 ay oldu yanlış hesaplamadıysam! kesin yanlıştır daha 1 ay olmamıştır ben bir an önce geçsin istediğim için öyle bir tarih belirlemişimdir ya neyse insan inanmak istediği yanlışlarla mutlu oluyor işte! Zevzek bir insan olarak 1 ay bile olsa olmasa da ben onunla konuşmamaktaki irademi devam ettireceğim! Hıh! Galiba gecenin bir yarısı bayaa bir insanı delirttim konuşmamla.. Gözde'ye yaşlanınca nasıl olacağımı, adem'e kendimle ilgili saçma sapan tespit ve çelişkilerimi, ouzcem'e tanrısal bir varlıkmış gibi(sadece kız arkadaşından ayrılmış teselli bekliyordu) konuşup, oğuzcana "iyi misin demektense çok zevzeğim di mi?" deyip, derste turgut hocaya bir lafı 5 kere aynı şeklide aynı mimik ve jestlerle anlatıp, özgün aradığında cem'e laf yetiştirdiğim için ve aynı anda da saçma sapan bir metin okuduğum için hiç konuşmadığımdan dolayı ve sürekli kendimle kavga edip kendime güldüğüm ve sürekli içimden-dışımdan konuştuğum tahmin edileceği gibi sarhoş gibi olduğum doğru! Bayaa karışık bir cümle kurdum o da zevzekliğimdendir! Ve de takmış durumdayım gecenin bir yarısı "çilekle beyaz şarap yanyana gelirse neye benzer bir tat ortaya çıkar?" inşallah güzel bir şeye benziyordur. O kadar düşündüm! Ve gidip naneli Falım çiğneyip cola içtim! Onlar vardı ben napabilirm?! Sting dinlemek nedense artık çok ciddiye alınası ve öze göstererek dinlemem gereken bir şeymiş gibi gelmeye başladı. Yine de bir haftadır Bulutsuzluk Özleminin "yaşamaya mecbursun" albümünü dinlemek de ısrarcıyım... Nejat abi'nin "hayır hayır olamaz hayır" derken ki "hayır" kısımlarına sinir olduğumu fark ettim bugün.. Sabah mcan "kaan gaymiş" dedi. O kim ki? Banane ayrıca?! Hem çözümü ben miyim? Hem sen onu nerden tanıyorsun? Hem öyleyse öyle ve bize ne? Offf hala bir bağ kurabilmiş değilim hem bunu kaan denilen tanımadığım şahsiyet mi söyledi muhtemelen bir dedikodu mu? Amaan neyse ben daha çok biraz önce mcanın yolladığı "gdlr*15" ine takmış durumdayım gdlr ne demek? neden sürekli bunu söylemiş? Hem izmirde olsak demiş nerdesin ki? Urla izmirde değil miydi? sanki öyleydi hergün babamın gittiğini düşünürsek izmirde olması gerekmez mi? Nerde bu kız? Özgün arda ulucenk'i görmüş sonra bir de halit'i görmüş halit nasıl biriydi acaba? hmmm özz söyledi şu günseli skandalının baş kahramanlarından. oldum olası sevememişimdir o çocuğu da.. 3 haziran da TED'in keşkül günü varmış.. gidemem! analitik quizim var! olmasa da gitmem herhalde.. Nasıl olsa kimse olmayacak Gözde bile... Gitmesek de gelmesek de orası bizim okulumuz neticede! Belki eser gideriz özzle ama belli olmaz! pöf yarın sabahın köründe dersim var! annem geldi şimdi gözlerim kan çanağına dönmüş.. Dönsüüün!!!! Kör olurmuşum zaten körüüüüm! 4,5 numaralı gözlüklerimi takmamakta ısrarcıyım ondandır herhalde... Takmayı da düşünmüyorum belki lens de anlaşabiliriz. Yarın babam geliyor... Ayın 29 u! okullar 10unda kapansa da ben 30una kadar yine o mekanda bulunmak zorundayım ÖSS kursu münasebetiyle... Az kaldı sevinicem zaten ona da! O zaman anlayın ki ben "oldum artık"... Ay ayy yarın pazar yine geldi o kasvet gün... Haziran'a giriyor olmamıza rağmen dışarıda yağmur var ve hava nemli ve karanlık! Yarın da pazar zaten! OfOfOfOf! Pazartesi sendromu bastı şimdiden erken daha ama bu hafta cidden sinir bozucu bir hafta olacak malum son sınav haftası.. Daha yazardım ama annem biraz sonra kendisi oacak o gözlerimi! Yatmak istemiyorum sanki gün bitmeyecek yatmasam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder