29 Mayıs 2005

Ben saçımı belime kadar uzatıp (yaklaşık 1,5 karış daha) arkadan tek bir örgü örmek istiyorum!
Ben bugün dışarı çıkmak istiyorum!
Ben bugün matematik çalışmak istemiyorum!
Matematik çalışmak zorundayım!
Bugün babam geliyor!
Ben ÖSS'yi kazanmak istiyorum!
Ben telefonumu değiştirmek istiyorum!
Ben sevdiğim kitapları okumak istiyorum!
Ben dondurma istiyorum!
Ben 5M'i istiyorum!
Ben tatil istiyorum!
Ben para istiyorum!
Ben İzmir'den başka bir yer görmek istiyorum!
Ben eski okulumu istiyorum!
Ben Sting dinlemek istiyorum!
Ben "mor" bir hayat istiyorum!
Ben 3 yabancı dil istiyorum!
Ben yazı yazmak istiyorum!
Ben kedi istiyorum!
Ben Mehmet Eroğlu'nun Ankara'daki seminerlerine gitmek istiyorum!
Ben Universiade'de gönüllü olmak istiyorum!
Ben artık büyümek istiyorum!
Ben iki cephesi cam bir oda istiyorum!
Ben sabahları okula gideceksem o fırıldak hostesi istemiyorum!
Ben bonibon yemek istiyorum!
Ben heryere adımı yazmak istiyorum!
Ben MY'yle konuşmak istiyorum!
Ben sınavlardan nefret ediyorum!
Ben Tv'deki programlardan da nefret ediyorum!
Ben Şerife Hocadan da nefret ediyorum!
Ben Özgün'ü özledim!
Ben lise 3 olmak istemiyorum!
Ben ortalama yükselme sınavına girmek istemiyorum!
Ben tavanı izlemek istiyorum!
Ben paranın mevcut olmadığı bir hayat istiyorum!
Ben telefonuma mesaj gelmesini istiyorum mümkünse istediğim kişilerden!
Ben Gülce ve Gözde'yle Kuşadasında olmak istiyorum!

Avea hattımı Asalet Abla'nın attığına inanmak istemiyorum!
Ben çok sıkıldım!
Bu iktidarı sevmiyorum!
Bu yönetimi de sevmiyorum!

Ben gerçekten sıkıldım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder