15 Temmuz 2009

ilk yaZ'


meleğim, güneş çocuğum;



bugünün 3 döngüsüne giderken uykunu düşlüyorum..

Burası Ametist..

güneş saatine bakacaksın rüyanda, mercanların arasında karada olmayan renkleri göreceksin balıklarda.


sana kelebeklerden elbise giydiğim zamandan yazıyorum..

böyle bu mevsim, nazlı ve aşka muhtaç..
karanlık bulutları boğuyor su perileri, gözyaşlarını siliyor daha çok yaşa diye, güze yakış diye..

Temmuz'un ikinci sayfasını çevirirken

özledim denizlerin tuzlu kokusunu..
özledim boynumdan öpen rüzgarı.. tenim yaralı bu sıra.
özledim, yanakları kızaran sevgilileri, tahta sıraların verniğini, tebeşir tozunu..
topuklu ayakkabılar giymemi istiyor dünya, aldırmıyorum..

özledim avuçlarımdaki misketleri..


çok güneş dilimi geçti yaZ..

özledim...gidelim..

bisiklet sepetinden kayısı kokusu gelirken, pedal çeviriyorum taş yolların sonuna..
rüzgarla saçlarını öperken, gülüşlerin duyulur..
sen güneş gibi kollarımda yaZ'ım, küçük prensim,

gidelim,

Temmuz doğum günü, bize masal okuyacak..

yaza

yaZ'a..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder