2 Haziran 2009

eleni*


Sızım yorgun ve uykusuz
Gece diplerinde bekliyorum
Bitkilerden korkuyorum
Ay(nay)a saplıyorum akikleri...
Şıngırtısı geliyor gecenin, deniz çığlığıdır belki...
Menevişlerle sevişirken yakamoz baskını
Elim kalem tutmuyor bu gece
Omuzlarım yanık yaz kokusunda boğuluyor
Sesin ılık, sesin su altında.
Opalden yeşim çıkartıyorum
Yorganım egzoz karası...
Sokaktan düştüm, elektrik direğinde öldüm
Susuz doğumlara şahitlik
azrail, düğüm düğüm...
Babam severdi kırmızı
Bir de karanfilli çocuk
Kızaramadık, nargile kokusu Kordon esrarı
Tavla pullarından hıdrellez dilekleri çizdim
Balerinin düş maskesi...
Mide bulantımda gemiler
Teknesiz yelken, değirmen, sen, ben...
Boğulduğum sudan tuz taşıyor
İsmimi yitir belleğinde ve arama dün bugün olmadan
Yitirişleri aşksa, bileğim tutmuyor...
Kanıyorum, geceye bulantım akıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder