23 Mart 2009

yaz.çiz.karala.*

Ya olmuyorsa..hem istemem,sen anla...
öyle "Ölüm kitabı" gibi de değil hiç.

şöyle belki; NAZ :

yalnız uyurum bu gece de...
sabah daha tadımda olurum.

Git zaten hem...


mesela " Yazdım bilmedin, 'yaz'dım,görmedin..."

dün 3.33 te yastığa düştü başım...

...sıcak ama ellerim soğuk.yine de üstümdekini çıkarıp yatacağım pencere önü yatağına...yastığıma sarılıp,yüz üstü,ve yalnız...İnadına mı?
bu sefer 'senin..' değil ama 'İNADINA..'




Saklambaçta da yalnız saklanırdım hep.
Sanki yok oluyoduk da saklanınca..
Nemli duvar diplerine çökünce mi görünmeyecektim?
Keşke orda olsaydım şimdi...
Sen gelip bulmasan..Ben çıkıp bakınsam..Bulmasam..
Ağlasam bir ömürlük..Sonra ölsem..Sonra uyansam..
Kollarında..Yeniden başlasam..
Başka bi dünyada…
Sakla(n)sak..

*kızıl


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder