3 Mayıs 2006

cemre suya düştü mü?

Bugün Lokum Hanım'ın doğumgünü :) Yanında olsam "Uçur beni Deniss" derdi.. Tombik Defne Hanım :) 3 yaşına hoşgeldin lokumum :)

Bugün okuldan öğlen çıktık Nil, Yasemin , Atalay ve ben. Dershaneye sınava gittik, geldiiik. Yarın okula gitmiyorum.

Plan yapmaktan nefret ediyorum, çünkü fark ettim de geneli gerçekleşmiyor.. Ama hayal kurmak güzel bir şey, elim de değil...

Benim canım sahile çıkıp çimlerde yatmak ve mümkünse bir kaç ay yatmak istiyor... Hayal etmek gerçekten güzel, "daha çok beklersin" cevabının gelişinin 1 dk. gecikmemesi de çok sinir bozucu...

Şimdi ne istiyorum?

Uyku
Dondurma
Deniz
Kitap
Boya
Arkadaş
Kedi ya da köpek timsah olabilir belki zürafa
Lunapark
Salıncak
Kum
Tolga'nın gitar çalışı
Cansu'nun keman çalışı
Deniz'in piyano çalışı
Birilerinin güzel bir şeyler çalışı...
Kuşadası
Cunda
Boş geçen kaygısız dersler (ÖSS'siz günler diyelim)
Kazanılmış bir üniversite
Gerçekten isteyerek gittiğim bir üniversite
SEvdiğim şehirler
Sting * 24
5m
Babamla yelken dergilerine bakmak
Babamla Foça'ya gitmek
Babamla resim yapmak
Annemin kucağında yatmak
Anneannem....
Sevdiklerime sevgimi dile getirebilme şansı
Umut
Güven
Pozitif düşünce
Renk
Huzur
Uyum

Aslında ben bunları istiyorum ve bir çoğuna da sahibim.. Bunlar istediklerimden çok sevdiklerimin kısa bir listesi diyelim... Belki daha sonra sevdiğim şeyleri tartışa tartışa yazarım...

Biliyor musun ben kitap okudum, bitirdiiim, çok mutlu oldum. Çünkü kitabı çok sevdim. Ama Kumru'yla Sultan öldü :(

Hayatın yansımalarından biriyiz hepimiz.. Onlar da öyle... Şimdi ne yapıyordur diye düşünürken belki benim eflatunum onun beyazına mavisine yeşiline çalıyordur....

"İkinci cemre de suya düştü"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder