30 Nisan 2006

kaybolmuş cevaplar

Bugün İzmir'de hava yağmurluydu.. Yağmur yağdı mı yağmadı mı bilinmez ama keyifsizdi işte İzmir... Ben de keyifsizdim. Bu haftasonu beklentilerimi karşılamadı sanırım. Pek bir şey kestiremiyorum. Cumartesi günü sabahın kör bir saatinde Özge Ablamın nişanı sebebiyle kuaföre gittim oradan koşarak K.yaka'ya gelen çok sevdiğim yazarlardan Ahmet Ümit'e koştum, oradan da vapura, yani dershaneye. Çıkışta salına salına eve geldim Merve'yle. Anneannemin 1960'lı yıllardan kalma bir elbisesini giyip Özge Ablamın nişanına gittim. Nişanla ilgili yorum yapmayacağım... Bugün öğlen Merve'yle buluşup salına salına vapura gittik, vapurda kitap okuduk. Vapurdan inerken Sinem'le karşılaştık. Dershanede sınava gireceğimiz sınıfları öğrendik. Gözde, Merve ve ben aynı sınıfta yanyana sınav olduk. Gerçekten çok zordu. Sınav çıkışı Sinem'le 120'ye bindim ve K.yaka'ya evime geldim. Test çözdüm, bilgisayarla ilgilendim, tv izledim, vs. Oysa düşlerim başkaydı birdenbire yarım kaldı.. Gayet normal ve sıkıcı bir haftasonuydu. Yarın gereksiz bir şekilde din sınavı var. Hiçbir şey bilmiyorum. Öğrenmemekte ısrarcıyım. O adamdan nefret ediyorum. Muhtemelen o da benden.. Derdimdi.. Yarın Merve Ve Sinem, Sinem'lerde olacak. Kader işte.. Akşamüstü kurs var.. Pazartesi.. Sevsem mi sevmesem mi karar veremiyorum. Ama sevgisizlik ağır basıyor.
Bugün kitap fuarının son günüydü. Emre'nin de yarası ya kaldık işte öyle bu yılda kitap fuarsız. Napalım..
Bu arada eğer rapor alırsam 2.deliği deldireceğim.. İnatçıyım işte..
Bu aralar aşırı dersecede rüya görüyorum. Yetti artık. Görmek istemiyorum. Uyumuyormuşum gibi geliyor. Aksiyonlu ve abuk subuk rüyalar fazla oldu.. Saçma sapan şeyler...

Her yerde savaş var..
Aklım nerde?
Rüzgâr küstü mü?
Güneş kayboldu
Dostlar gitti
Deniz maviliğini yitiriyor sanırım...
Oysaki eflatun bir ışıltıydı..
Menevişleri yitirmek...
Başımı omzuna koyup ağlamayı özledim..
Başım omzunda koluna sarılıp denizi dinlemeyi özledim..
Bunları yaşamadım
Nasıl özledim?
Kocaman bir of çekip
Yine isteksizliğin kıyısında
Oturdum
ve unutmayı seçtim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder