19 Nisan 2006

Günaydın Edebiyat- Mehmet Eroğlu- Kitap Fuarı- Deniz'den 24 Saat

Sıkıcı bir hafta.. Aslında değişik.. Bilmiyorum tanımlaması zor.. Beni mutlu eden pek çok şey oldu ama bunun yanında kaygılandıran şeyler de oldu. Bugün Günaydın Edebiyat'ın ödül törenine gittim. Beklediğimden iyi geçti :) En azından Bekir Yurdakul'la konuştum kokteylde mutlu oldum. Ödüllerin veriliş kısmı sıkıcıydı biraz, çok uzun sürdü ama bitti sonuç olarak. Kokteylden kaçtım zaten. Hüseyin Hocasız zevkli olmuyor ki.. Ama onun salyangozu şans getiriyor bana :) Özledim hocamı.. Mehmet Hoca (Eroğlu) 'nın yolladığı kitaplar geldi dün, çok mutlu oldum:) Bütün gün zıplaştım sınıfta! Artık arkadaşlarım ya da çevrem diyelim anlıyor beni mutlu eden şeyleri.. Manasız gelmiyor, ne istediğimi biliyorlar, hangi kumaştan olduğumu (Hüseyin Hocamın dediği gibi) biliyorlar.. Bilinmek böyle zamanlarda güzel bir şey..
Ödüllerin en güzeliydi, mutlulukların en büyüğü Mehmet Eroğlu'yla iletişimde bulunmak..
Cumartesi günü Kitap Fuarı açılıyor bakalım ne olacak bu sene? Bekir Yurdakul bekliyor beni, bende Mehmet Hocamı :) Oya Baydar da tekrar gelir mi acaba bu sene? Of şu ÖSS de olmasa.. Kitaplara hasret kaldım.. Geçen gün Emre'yle onu konuşuyorduk. Şimdi gideceğiz oraya kitap alacağız ama okumadan olmaz ki! E Öss ne olacak?! Bu eğitim sistemine artık yapacak yorumum kalmadı.. Of of of... Hayat bize rağmen, Öss'ye rağmen akıp gidiyor.. Bugün zevzeklik havamda değilim... Oysaki söylenmeye değer çok şey var kuytularımda bir salı akşamından kalma..

1 yorum:

  1. Adsız10:19 ÖS

    Deniz bir numarasıııın!!!Zaten bi tanesin, yok başka senin gibi.Keşke ben de senin gibi beyaz kağıtta etrafını çiçeklerin sardığı güzel kalemimle kelimeleri sıralayabilseydim arka arkaya beni anlatsınlar diye. Sayısallık köreltti beni olsun.Sen benim içimdeki kıpır kurdun da elçisi sayılırsın. Bu arada sen üzülme, bu deli dalgalar geçecek bi gün, geldikleri gibi gidecekler :)Beraber bekliyoruz güçlerini kaybetmelerini...

    YanıtlaSil