18 Haziran 2005

kraliçem nerdesin?

Ben seni hasta yatağında görmüştüm rüyamda ... Aramızda soğuk duvarlar vardı, hiç olmayan bir gerginlik, bir yarış... Bir kupa vardı madalya vardı kazanana ve sendeydi o.. aslında üçümüz kazanmıştık ama ben seninkini çalmıştım... Çalıp çekmecene atmıştım.. Yorgun yüzünde pembemsi kızıla çalan çukurlar vardı göz altlarında...Korkmuştum seni öyle görünce... Şimdi tüm çılgınlığında aklımızın ucundan geçmeyen şeyler yapıyorsun rüyalarımı doğrularcasına. Nerdesin gülüm? Nerdesin kardeşim? Nerdesin can dostum? Nerdesin ablam? Nerdesin yeşilim? Nerdesin beceriklim? Nerdesin gözbebeğim? Önce güzellik uğruna minicik, cılız bir şey oldun... Marulla hayat geçer mi kardeşim? Biz ki dondurma hastası, dolma meraklısı, Nihal'le Güler'in ellerinde büyümüş minikler... Şimdi de diğer minik saçlarını kestiğini söyledi... Babanın traş makinesiyle... Minicik asker traşı gibi... Ne çok severdin saçlarını bir aralar uzatacaktın hani? Neydi o solukluğu yüzünün? Kahkahalar atan cıvıl cıvıl kız gitmiş sessiz sakin... Of kardeşim of.. Hayat dolu gülümsemelerini özledim ben senin... Nerdesin birtanem? Seni çok özledim GÖZDE! Sabaha kadar oynadığımız oyunları özledim, seninle vakit geçirmeyi özledim, saçlarınla oynayışımızı özledim, seni kızdırmayı, küçük kız kardeşin, didi'n olmayı özledim... Seni çok arıyorum canım benim... Lütfen tekrar gülümse hayata kocaman... Seni seviyorum...

YERİNE SEVEMEM

Senden uzakta hep bir şeyler eksik
Gönlümde derman yok, inan bir nefeslik
Ne bir avuntu, ne de biraz ümit
Ne yaptın bana, nedir bu sessizlik
İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma her şey
Yerine sevemem, yerine sevemem
Razıyım yapayalnız tükensin yıllarım ama
Yerine sevemem, yerine sevemem
Olmuyor, denedim, yine de yerine sevemedim her şeyim
Gökhan Kırdar

1 yorum: