1 Haziran 2005

Galiba sonunda topluca bir ruh hastalığı vak'ası çıkacak bizim sınıfta! Bugün coğrafya ertelendi onun yerien ansızın bir tarih sınavına girmemiz icap etti sonra geometri kurtarması (Thank you bozkurtoz sen olmasan yapamazdık!) daha sonra da Şerife taytısın maths quizi!! Ona değinmiyorum bile bu kadar dehşet verici bir sınav hazırlanabilirdi! Ve yarın gerçek matematik sınavı üstüne hiiiiç ınıf denilen mekanda okunmayan parçalardan oluşan eski köye yeni adet bir ingilizce sınavı! Gelelim cumaya analitik quizi (dünyadaki doğru analitiği bitti uzaydaki koordinatlara başladık!)veee şu çoook espritüel olan ahmet kanyılmaz yıllık harita sınavı!!!! Ne hoşş bir durum!!!! bazen düşünüyorum bu öğretmen tayfası canı sıkıldıkça sınav yapıyor herhalde millet 1 aydır okula çantasız gidiyor biz burda bir de yetmez 3 tane sınav oluyoruz her gün üstelik yaz çalışması olan bir okul olaraktan! Offf off bu da geçecek! Hoş önümüzdeki hafta da bir Kanuni projesi var ki büyüyor büyüyor gözümde! Tabi insan enayi olmaya görsün bir projede 10 sayfa konu alırsa! Neyse ben yine de daha da kötü durumda olanları düşünüp mutlu oluyorum. daha kötüsü nasıl bilmiyorum ama arasak çıkar! Bu aralar sınav dışında sohbet not hesplanaması dışında aktivite hobi olarak test çözmek sdışında sınıfça yaptığımız bir şey yok...
Bu arada gündüz oldu gece oldu. !1 ay doldu! Günler sıkıldı! Dünya döndü ve ben artık özlemeyi bile unutacak pozisyona geldim! nerdesin ve aklından ne geçiyor bilmiyorum ama artık söylenebilecek fazla da şey kalmadı zaten sadece Sting'den "Englishman in Newyork"'u hediye ediyorum.. sen seversin....Ben de severim ya da severdim.. Benim sevdiklerimi önemsemezsin ama ben sevdiklerini ezbere bilirim... doğduğum günü bile umursamazsın ama ben senin doğmanı 3 ay beklerim... susarsın.. hep susarsın.. gündüz oldu gece oldu.. Sen yoktun zaten hiç olmadın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder