22 Mayıs 2005

Zevzeğin 1 günü !

Sonuncu olamadık! 13 olduk yahu! O kadar puan bile fazla! Bir de Yunanistan'a 12 puan vermedik mi enayiliğin bu kadarı! Dedim adamlar 1 puan bie vermeyecekler diye Efe'ye bak vermediler işte! Aman vermesinler zaten bir de Yunanlılarla dereceye girme rezilliği olurdu... Ama bu yarışma sonucu da Şenol Demiröz' kapak olsun!!!! Orda ne olduğu belirsiz bir şeyler çığırınca böyle oluyor!
Neyse bir Eurovision daha bitti!!!! Yarın sabahın 8 inde dersim var sonra 11 de başka bir dersim :(( Pazartesi de din sınavı var! Ne şahane di mi?! Ama dinci çoook şaşıracak bu sınavda! Ayet ezberletmek iş sanki! Böyle bakakalacak sınav kağıdına gözlerini pörtletip! Sıkıysa versin 1 ! Veremez! Verse de n'olur yani! Hem gülüm de bir şey demez herhalde! Hıh şu okuldan mezun olmadan Celal Hoca benden bunu da görsün bakalım! Artık sınav sonucu açıklandığında anlatırım yaptıklarımı! Salı gününe de coğrafyadan harita sınavı var! Offffff!!!! Türkiye'nin her türlü dağını, platosunu, ovasını nasıl ezerleyebilirim ki hem de harita üzerinde! Ahmet hoca da coşunca tam coşuyor yani! Hem ben daha 2. sınav sonucumu bilmiyorum! Amaaaan zaten edebi metinlerde yaptığım rezaletten sonra hepsi solda sıfır kalır! SEn git Dede Korkut'a Anonim yazma da ........... yaz! (utancımdan dilim varmıyor söylemeye!)
Bugün komik bir gündü! Sabah derse gittim Şule Abla'yla "benzerlik"te 7 test bitti! İnanılmaz bir şey! 8 testte 7 sini bayaa gecikmeyle de olsa bitirdim benzerlik kadar itici bir konu yok herhalde! YOk oladabilir aslında! Menalaus ve Carnot hatta alan konusu da pek sempatik değil! Neyse benzerlik bitti ya rahatladım! Sonra eve gelince kahvaltıdan sonra Ankara'dan gelen kargolar vardı babaannem televizyon yolladı o! Zaten yazlık kışlık işi sırasında ortada bavullar kalmıştı bir de onlar geldi hol tam taşınıryormuşuz gibi koliler bavullar vs. O sırada bir kargo paketi daha zaten adam bakakaldı! En büyük komiklikte tabii ki ben! Giymişim eteğimi elimde bir kitap topuklu ayakkabılarla dolanıyorum ortada annemler kanter içinde kargoyu getiren adam da taşınıyoruz sanıyor %90 ihtimalle! Böyle komik bir sahneydi herhalde adam ruh hastası olduğumu düşünmüştür "taşınırken kıza bak kitap okuyor ya da ayakkabı deniyor" şeklinde yorumları olmuş olabilir... Neyse sonra annemle EGS ye büyük uğraşlar sonucunda gittik... Bu yaz annemin yazı diye düşünüyordum ben espadriller üniversitede fln giydiği kat kat etekler görünce ama annem şahane annem her girdiğimiz dükkanda 60 yaşındaki hanımların giydiği süslü ama böyle bol şeylere bakıyordu dedim "ne iş?" o da güldü o meşhuur gülüşüyle... KOmik kadın! Sonra normale döndü neyse ki daha yaşına ve tarzına uygun şeyler bakmaya başladı mesela çok özgün tasarımları olan düz beyaz bluzlere :)) Ya Spazio ya girip düz beyaz bluz bakan ilk insan herhalde! Neyse bende en çok şu dolgu topuklara yanarım dağ taş dolgu topuk geçen yıl dön dön alsancak-karşıyaka onları aradım! Hatta en sonunda Divarese 'da 2 sezon önceden kalma bayaa bir yüksek ancak 10 YTL olan (inanılmaz! 2 sezon geçti diye 80 YTL'den düştüğü fiyata bak! İşte bazen şanslı oluyorsun bu ülkede!) bir ayakkabı bulmuştuk! Neyse gülümle geçirdik yani bugünü akşamda malum Eurovision falan fıstık! Saat 2 oldu ve ben 6 saat sonra kursa gideceğim nasıl olacaksa o iş! D&R da kapalı kalıyorduk az kalsın keşke kalsaydık hem böylece derslere de gecikirdim artık oturup gece okuduğum kitabı anlatırdım Turgut Hoca'ya!!!! Offf canım çok sıkıldı Aslı Erdoğan Fransız dergisi Lire'nin "geleceğin 50 yazarı" listesine girmiş... Başarılarının devamını dilerim ama cidden çok güzel yazıyor! Murat Hoca geçen sene sınıfa bir yazısını asmıştı hayran hayran durup durup onu okuyordum ne kadar son paragrafı kayıp olsa da.... İşte böyle insanlar var giriyorlar o liste bu liste! Kırmızı Pelerinli Kent diye bir kitabı var Rio 'yu anlattığı annem almış bir ara bende okusam keşke bir ara.. Şebnem Teyzem enteresan bir kişilik olduğunu söylemişti... Okumam lazım merak ettim!
Bak tatil bitti işte! Bundan 4 gün önce böyle miydi kara kara nasıl geçecek diye düşünüyordum şaştım kaldım bitince! Şimdi okula adapte olma olayı da var :) tabi 4 gün az buz bir zaman dilimi değil soğuduk biz şimdi! İşime gelince az gelmeyince çok neyse! Bu arada bazı hayırsızlar var ki biz kendilerine 5M diyoruz bilenler vardır "1 hafta demişti bak kaç hafta oldu" sınav dönemini bilmiyoruz biz sanki! Her gün her gün messenger a girmeyi bilip "nasılsın?" demeyi bilmeyen cinslerden neyse alıştık artık sessizliği dinlemeye... o öyle demişti değil mi?! Tamam ben de dinliyorum işte bak iradesiz sandın di mi???!!!!! Gayet de zevzeklik yapmadan durabiliyorum işte! Artık konuşma sırası sende ki niyetin yok biliyorum... Olsa da önemi yok! Neyse tatsız bir mevzuu gece gece hayırsız arkadaş konusu iç açmıyor... Ayy Özgün n'aptı acaba? Foça gidiyor geliyor 1 günde msn de konuşuyoruz fln hiç haber vermiyor arkadaşından öğreniyoruz kızın Foça'ya gidip geldiğini neyse nur indi zaten ona bu aralar Off Özz iyisindir umarım! Hoş dün çok gariptin ya neyse!
Galiba cidden zevzeğim neyse annem söylemişti zaten! İyi geceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder