21 Mayıs 2005

EuRoViSiOn- Yarelliler Bölümü

Eurovision'a baktım biraz... Bu kadar mı olur yani! Katılan bütün ülkeler arap yarellisi gibi şarkılarla çıktılar! Hepsi ruh sıkıcı hepsi kasvet ... Bize zaten söylenecek söz yok! Şarkıyı bırak bari kıyafet falan filanla iyi görünseydik! YOK bizde zevk yok! Pardon Şenol Demiröz'de! Ses iyi olsa o da YOK, fizik olsun hadi o hiç YOK! E ne var?! HİÇBİR ŞEY YOK! Ay bilmiyorum" inşallah sonuncu olurlar" diyor Cybel! TRT bu kafayla giderse daha çok mağruz kalır bu laflara ama ben ne yapabilirim?! Yani Eurovisionu madem önemsiyorsun otur adam gibi bir şey hazırla di mi? YOK YOK YOK! Önem vermeleri bile gereksiz bir hal alıyor...Ama bu yıl hiçbir ülke "tamam çalışmışlar çok iyi olmuş" dedirtmedi sanırım... Belki vardır arada ama ben yorum getiremiyorum çünkü hepsi birbirine benziyor! Hepsi yarelli kıvamında! Kulağa hoş gelen bir şarkı var mıydı? Bosna Hersek'e takılmış durumdayım neden 3. kızın eteği farklıydı? Kumaş mı yetmemiş? Kızın özel bir konumu mu vardır sahnede neyse ben fark etmedim.. Kısaca ben hiiç keyif almadım ilk 3'e girermişiz ne gülerim! Hoş bu biraz "gülerim ağlanacak halime" durumu olur... Ben müzik eleştirmeni değilim ve benim haddime de değil belki ama HİÇ beğenmedim! Zaten 1) Selim İleri 2)Gülseren! Bitiriyorlar! Daha çoook var da neyse.... E belki beğenenler vardır! Yunanistan favoriymiş galiba... Aslı Beyaz Rusya olur diyordu ama ben görmedim onları finalde... Belki daha önceden çıkmışlardır! Neyse artık hayırlısı neyse o olsun! Oylama da bitmiş galiba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder