25 Mayıs 2005

test edebiyat ve did 3 lüsü!

Ne gündü ama! 1.dersten 7.derse kadar sadece test çözdük, beynim kazan gibi artık şıksız soruları algılayamıyorum! Mcan yoktu öğlen kumru arası köfte! yedim şahaneydi . Zaten Fırat Abi'ye yılın yaratıcısı ödülünü vericezz artık. Seçil'le takılıyorduk öğlen Hüseyin Hoca çağırdı -muhteşem edebiyatçı! 1. murat hoca 2. hüseyin hoca zaten- bana Gabriel Garcia Marquéz'in son kitabından (Benim Hüzünlü Orospularım) bir paragraf okudu "Bununla ilgili yazar mısın?" dedi. Yazmaz mıyım?! Seve seve! Son iki ders sınıfta 4 kişiydik bizim grup işte adem, melih, serhat & did! Oturdum yazmayı denedim biraz ama Mehmet Eroğlu hissi çökti birden hemen aklım Zamanın Manzarasıyla Kusma Klubü karışımı işledi... Ne kitaplardı ama! Ankaraya uzun süreli gitmek kısmet olursa mutlaka um:ag 'da verdiği yazma seminerlerine gideceğim... Neyse çiziktirdik bir şeyler ama şu geometriyi atlatalım yarın yazarız... Bugün Hilal'le dersleri birtirmek istediğimi söyleyeceğim T.hocaya... Fırıldak hostese de sinir oldum zaten!
Bu arada bugün bizim kattaki 6 sınıfta tek gelen sınıf bizim sınıftı.. kendimizi çook salak hissettik okul tatilde haberi olmayan saftirikler gibi hoş 2 sınavı yok milletin tabi...Annem olsa garip garip bakar "iyi işte kafanızı dinlemişiniz"dedi :)) Hı hı koridor bize kaldı nasıl bir zenginliktir!!!!Vee ilk defa hiçç terminatörü görmedim! Kıyamet günü yakın galiba?!
Ve ve ve Düriye Hoca da bugün gelip üzerinden bayaa geçen şu yarışmayla ilgili sorular sordu. "Kaçıncı oldun? Ne verdiler?Kitabın adı ne? Sınıftakiler biliyor mu?" offfffff!!!! Sinir bastı bir de sınıfa açıkladı durumu hem de sormasının sebebi idareye bildirmekmiş!!! Kadına bak yaa! ben idareden kaçtıkça o üstüme üstüme geliyor. Sevmem ben öyle.. sonra da dedi "Seni kendime benzetiyorum e tabi ailede böyle yetiştin sen başarılarını insanların gözünün içine içine sokmayı sevmiyorsun ama hangisi doğru bilmiyorum. Çocukların en uyduruk başarılarını aileleri gözümüze sokuyorlar bilmiyorum yani ama sen düşün bu konuyu bir kere" Nesini düşüneyim? ben böyleyim işte! Ne o öyle görmemişin bir başarısı olmuş.. Bir de idareye söyleyecekmiş... Hiç hoş değil! Amaç okulun adı tabi niye iseyecekler başka? Amacın bu oluşu beni sinir ediyor! Okul için yapmışım gibi bir şeyleri... Derse gitsem iyi olacak.
Bak işte yaklaşıyor fırtına/bak yine yükseliyor dalgalar/aylardan sonra/yıllardan sonra/şarkılar söylüyor çocuklar/aylardan sonra yıllardan sonra/yeniden yanyana onla/ne geçmiş tükendi ne yarınlar/hayat yeniler bizleri/GEÇSE DE YOLUMUZ BOZKIRLARDAN DENİZLERE ÇIKAR SOKAKLAR.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder