30 Mayıs 2005

Bu dersler çok sinir bozucu! Hele matematik bölümünü hiç sevmiyorum yani bölümü derken matematik bölümündeki hocaları... Hepsi insafsız, vicdansız!!! Off bu hafta sınavlar çifter çifter bakalım n'olacak? Ortala yükseltmeye gireceğim eylülde nasıl olsa kaybım olmayacak. Off sıkıcı bir gün ilk 4 ders konferans salonunda pişip mayıştıktan sonra son 2 ders de konferansta velilerle yaz kursu programı dinleyip, dehşete düştük! Haziranın 14 ünden Temmuzun 4 üne kadar sonra ağustosun 15 inde aylülün 2 sine kadar full okul okul okul! temmuz boyunca 10.000 soruluk ödev! ÖSS'yi kazanmam lazım!!! Aslında şu sınavlar bitsin de kurs başlasın ben onu istiyorum! Artık karne notuyla sınıf geçip geçmemeyle uğraşmak istemiyorum! Sıkıldım bu sınavlarla dolu günlerden! Fark ettim ki bazı çocuklar ki buna ben da dahilim; ailelerin çağırıldığı ve çoğunluğun ailesinin geldiği ortamlarda ailem olmadığında bu duruma çok bozuluyorum! Aynı ilkokuldaki karne günlerindeki gibi! Hep başkalarının anneleriyle fotoğraf çektirdiğim günlerdeki gibi.. Annem hep okul çıkışı beni gezidirirdi ama o insanların arasında-özellikle okul aile birliği safsatasının bulunduğu yerlerde- bulunmaktan nefret ederdi! Annem benimdi ve başka çocukların annelerinin okula sık ziyaretlerini onaylamazdı.. Yine de ben hep annemi yanımda isterdim karne günlerimde.. Bunu ona yıllar sonra söyledğimde "söyleseydin gelirdim" demişti. İyi ki de söylememişim dedim o okul aile birliği, sınıf annesi saçmalıklarına mağruz kalmamış kadıncağız! Ama bugün babam toplantı başladıktan 3 dk sonra gelince dünyalar benim oldu herkesin yanında annesi ya da babası oturuyordu ve lisedeydik! Ve benim de yanıma babam oturdu! Ve mutlu oldum ve içimden ağlamak geldi...Ben bu insanları çok seviyorum. İyi ki varsınız! Canımsınız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder