1 Ocak 2011

Seni beklerken..*


Seninle uyumak istiyorum en sınırı yitik gecelerde ve uyanışlarımın çay kokusunda senin bardağındaki kızılı karıştırmak.. Her kışı seninle yaza boyamak istiyorum, renkler soğuktan uyuşan parmaklarımızdan dökülürken.. Ve dinlemek kuşları, avuçlarımızın dağınık çizgilerinde..
Bir balkon hayalim var, senin tatlarınla dolup taşan bir mutfağın tül perdelerinin ardında bekleyen.. Sevdiğimiz çiçek adlarını dizdiğimiz kırmızı saksılar ve fıstık yeşili iki sandalyenin mesafesizliği..
Seninle dokunmak istiyorum güneşin sarı şurubuna ve yağmurun bahar aromasında tadına..
Saçlarımıza düşen pembesi bulutların, sere serpe bir sinopsis, düşlerinin gölgesinde büyüyen.. Teninden geçen mevsimi ben görmek istiyorum. Seninle kesip biçmek istiyorum kumaşlarını sarındığımız rüzgârların.. Kurdele yaptığın soluğuna sokulmak, ısınmak seninle.. Seninle alev olmak, seninle eriyip, yokluktan her şeye varmak.. Ben seninle binmek istiyorum bisikletlerine mayıs akşamlarının.. Ayçiçeği tarlalarından gamzene yansıyan güneşin renginde kanatlarımı bırakmak.. Ben seninle ısınmak istiyorum sokaklarında sevdiğimiz bir beyazlığın, seninle damlamak sonsuzluğa kor gibi.. Kurulmamış saatlerin zamansızlığında yakıştırmak akreple yelkovanın açılarını..
Ben seninle yelken açmak istiyorum ismimin varılmamış maviliklerine, ve seninle toprağa karışmak erguvan renginin öptüğü haritalarda.. Ruhumu ruhuna dayamak, pencerelerin ardından seninle bakmak şehirlerin dudaklarına.. Biletlerini toplamak her dakikamızın perdesinin.. Deklanşörünün değdiği ölümsüzlüğümüzle duvarları örmek, çizmek bahçeleri sarmaşıklarla, çizmek sevdiğimiz hayvanları, çizmek oyun parklarını.. Kumla biçimlendirdiğimiz her masala isim bulmak..
Seninle büyümek istiyorum ben. Seninle adım atmak. Seninle damarlarını artırmak yaşamın, seninle sarılmak balkonlara yeşil, seninle kan olmak vücudunda aşkın.. Seninle, sadece seninle..
Ve varsın, en gerçek zamanında kalbin.. Mevsimin en güzelisin.. Benim..
Serabın bile bu kadar gerçekken.. Varlığın tılsım düşürüyor varlığıma..
Büyüdüğün düşlerle, güzelliğin sınırlarını zorlayan manzarasıyla gözlerinin..
Bir yaş daha geçmeden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder