19 Haziran 2009

...*

Akar mum...
Bileklerime dolanan sarmaşık toprakta damla damla güneş olur. Nar çiçeği mevsimi gelir
....

Turunç gökyüzü rapunzeli...
Beyaz elbisemle çıktım sudan,nilüferlere yakışsın diye... Kıyıda uyudum..dileksiz ve titrek ateşböcekleriyle..Güneş tutuldu..sedefli hançerinden sözlerin,dizlerime değen alize...
Yelkovan düşer...Güneş saatlerinde üç dokuza varır...Gecenin rengi kızıl aytaşı durur
....

Çıplak ayaklı külkedisi...
Yıldız seyrinde ürperirken tanrıya inandım, çünkü beni çocuk bıraktı..Cebime sakladığı kehanetini bulup, sonuna seni yazdım. Pencere önü yatağımda sabah rüzgarı, gospel korosu.. senden habersiz ve sessiz..duvardan üç harf kazıdım
...


Şimdi her mavi bulut geçişinde ağlarım...Topla yıldızları...İthafsız şarkılar da söyler kuşlar...İşte sana bir sarhoşluk dansı..*
Kadehlerden baharlara, çiçeklere..

*

Umutsuzluk yarından da yakın Sabaha daha çok var Bir hayal kavgasıdır bu yaşanan Gerçekler uzak yolda...

Bir kadeh şarap gibi İçsem seni yudum yudum Damağımda bir tat olsan..

Sen benim avucum içindeki..baharın peşindeki..bir kelebek olsan da..dön hadi baharına dön hadi..çiçeğine dön nazlı kelebek

BARLAS, KELEBEK "" ..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder