18 Mart 2009

z*

".. Saçlarıma siyah ipekle kaküller kestim., siyah kına çaldım. Ağıtlar birikmişti kapıma. Sabah onları içeri aldım. Ellerimi soğuk şarapla ıslattım. Sen omzunda ağladığım son sevgilimsin... İnsanlar akıyor boynundan aşağı. Avuçlarıma dolduramadığım hikayeler akıyor. Tek tek kırılıyor nazar boncuklarım..."

Yaşlanmış bir kız çocuğundan daha fazlası değilim... Uzun cümlelerim örtmüyor artık içimden dolup taş
an haykırışları... Hıçkırıyor gün, gece bitkisel hayatta... Ağzıma çalınan tadın boğazımda patlamıyor... Kulağıma doladığım 5 siyah noktada acıdan fazlası uçurum mutluluğundan azı yok... Hep "z" lerle döngülenen hayatım "a" lara meyillenmiyor hiç.. kırmı(z)ı, deni(z), gö(z)de, di(z)e, aru(z), ya(z), yalnı(z), ö(z)gür, (z)or, z(!)or, z**or... DERDİMDİ!...


*poster: Andy Warhol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder