1 Mart 2009

bu gece ben ay...


Sana koşmak geldi içimden bugün…Kollarımı umutla açıp,sarılırken sımsıkı kapamak…
Elimi uzatıp çekip almak istedim ordan… Bütün acıların,öfken,gözyaşların,karanlığın,koyuluğun da kabulüm…
Ağlama diyemiyorum…gözyaşların da sen…
Kayıtsız şartsız sevmek biraz da sahte gelir ya hani insana, seviyorum yine de sen diye ne varsa,sırf “sen” diye… Basit kelimelerden başka bişey söylemeyen cesaretsiz birinden başka bişey değilim karşında çoğu zaman..Öyle önüne yavaş yavaş bişeyi iter gibi bak diye,kıvranıyorum uzun devrik cümlelerimle…
Yine anla beni… Gülümsemen olmadan güneşin kokusu da olmaz… Ruhumun gülümsediği en güzel güneş sen,gözlerim kamaşırken gamzemde en sıcak ışığın…
…mesafelerin ötesinde, 24 saatten sonrasında,kalemin durup yazmadıklarıyla ordayım…
Karanlığa bakıp üşüme,elim ellerinde…aklımda yıldızın …bu gece…ben ay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder