4 Mart 2009


……..….

Yüzümde ateş…Kısık ses…Bitmeyen üşüme…Mide ağrısı…Sorusuz,cevapsız,cümlesiz…

…Ve yarım..her şey gibi,hepimiz gibi…
Kendi elimdeki bıçak saplanan...Hala elimde çevirip durduğum...

Yitirme korkusu…Sancılı…Kederli…Güneşsiz…

…Ve noktalar,susuşlar,kaçışlar,dönüşler…Nerde sorusu…
Dört mevsim renginde bir bakış,avunduğum…


Ne huzur…Ne uyku…Ne mutluluk…Ne gitmek…Ne kalmak…Ne zaman…
Ne yarınlar…

Var ya da yok, ama yalnız ‘sen’…

(Keşke yalnız…..sevseydim seni…)





….Ben kimin uydusuyum uymadı mı sorgusuyum
Hala eski duygusuyum prensesin uykusuyum
Bir avuntu dolgusuyum terkeder beni korkusuyum
Hala eski duygusuyum prensesin uykusuyum
Uyanmaz mı... banagelince zaman durmaz mı
Uykusuz rüyasız bana gelince hayat neden masalsız bilmem
Bir masalın yokmuşuyum Ben hiç ben olmuş muyum
Hala eski duygusuyum prensesin uykusuyum
REDD…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder