19 Haziran 2006

hoş geldin dondurma tadında mevsim!



Ve kendimi bu akşamdan itibaren tüm türk ve dünya klasiklerini okumaya veriyorum... Olur da edebiyat fakültesine girersem (inşallah) şık olsun...
Ben bugün odamı topladım. Eskiden böyleydi. Öss'den sonra bayaa bir ferahladı odacık.
ESKİ HALİ

YENİ HALİ

O heeep kapalı duran nadide perdelerimi açtııım... Odama güneş ve hava girdiii...
ne kadar küpelerimden belli olmasa da onlar benim perdelerim

Veeee odamın kapısına dahi dayanmış olan ÖSS notlarımı da çıkardım attıııım. Aslında yırtıp yırtıp atıyordum ama tam bu işlemin yarısındayken babam o notları istediğini söyledi ben de güzel güzel çıkarıp kalanını babama verdiiim.
Öss Notlarım
Aslında panomu düzenlemek gibi bir fikrim de vardı ama başka zamana inşallah.. öss kitaplarını, çöpleri ayıklayıp, 2.çalışma masamı balkona kaldırıp yastık ve okuma koltuğumu yerleştirip, çekmeceleri boşaltıp, kitaplıkları düzeltip, ortalığın tozunu aldıktan sonra halim kalmadı. Şimdi gözümde yaş cebimde okunmuş! hurma çekirdekleriyle girdiğim şu sınav sonucunda böyle bir temizlik de yaptıktan sonra üstelik edebiyatta 17 de 17 yapıp edebiyat fakültesine giremezsem artık kahpe kader, mukadderat.. 15 Temmuzda açıklanacakmış sonuçlar kader işte doğmuşum doğmuşum 15 Temmuzda doğmuşum. Neyse belki ösym göz kırpar bana...

Hoş geldin yaz! Hoş geldin tatil!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder