23 Haziran 2006

didiko didiks zevzek didi

Babaannemi yolcu ettik.
Bugün Milli Eğitim Bakanlığından olan son karnemi aldım, hayatımda ilk defa onur belgesi aldım, neden aldım bilmiyorum.
Bugün annemle dolaşmaya çıkacağız. Dolaşma= alışveriş merkezi çünkü hava cehennem sıcağı...
Didiko didiksin yine başı ağrıyor yine yine...
Bir şey yapasım yok..
Kokoşcin'den mesaj geldi "Kuzu Osmansız hayat zor" diyor. O yüzden haftaya görüşeceğiz. Yapamadı bensiz =) Bidik Osman Artvin'de. Önümüzdeki hafta Yağmurcin'le de DESEM'de sinemaya gidebiliriz belki... Öyle işte... Bir de... Neyse...
Öyle işte, İzmir'de adamı öldürecek derecede bir sıcak var her yaz olduğu gibi. İnsanda şevk bırakmayan.. Kuşadası hayalleri kurmaya başlasam iyi olacak... Gerçi o da zor ya bu sene bu ÖSS zırvası ve babamın tezi yüzünde.. Olsun en güzelini düşün en kötüsüne hazırlıklı ol... Ben İzmirimi seviyorum zaten imamın abdest suyu şeklinde olsun ister başka şekilde neticede burda yaşıyorum ve bu yazı burda geçirmek istiyorum en azından bir bölümünü...
Annem biraz önce fal baktı istediğim üniversiteye girebilecek miyim diye vallahi açıldı kartlar bilgisayar kardeş havai fişekler attı haydi hayırlısı...
Zevzekliğim üstümde yine...



Did you write the book of love,
And do you have faith in God above,
If the Bible tells you so?
Do you believe in rock ’n roll,
Can music save your mortal soul,
And can you teach me how to dance real slow?

Well, I know that you’re in love with him
`cause I saw you dancin’ in the gym.
You both kicked off your shoes.
Man, I dig those rhythm and blues.

I was a lonely teenage broncin’ buck
With a pink carnation and a pickup truck,
But I knew I was out of luck
The day the music died...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder