28 Nisan 2006

her yerde savaş

Çok iç sıkıcı bir haftaydı... Tam olarak nedenini bilmiyorum demekte ısrarcı olsamda kafamı bulandıran türlü soru işareti arasında sıkışıp kaldım. Bunun beni duvarlar arasına sıkıştırması çok bunaltıcı.. İçimden sürekli oflayıp, puflayıp, uyumak geliyor. Evde canım sıkılıyor, okulda canım sıkılıyor, dershanede canım sıkılıyor.. Belki de havalardandır diyerek kendimi kandırmaya ya da olayı buraya çekmeye devam edeyim en iyisi.. Hem belki gerçekten ondandır.. O kaya kımıldamıyor. Kımıldasa da rahat etmiyorum zaten. Son günlerde aşırı bir sabır mı geldi üzerime yoksa aşırı bir sabırsızlık mı onu dahi çözemiyorum. Kesin çizgileri bile ayıramıyorum. Galiba göz numaram gibi duyum eşiğim de ilerledi mi noldu off bilmiyorum...
Bugün sınıfa diploma törenindeki anonslar için yazı yazdım. Bu tür şeylerle ilgilenmeyi seviyorum ben. Sevdiğim bir şey bu. Sevdiğim insanlar için bir şeyler yapmak.. Hem yazdım az da olsa rahatladım sayılır.
Bu haftasonu nasıl geçecek bilmiyorum. Çok yoğun geçecek. Özge Ablam nişanlanıyor. Bir kitap fuarı daha bitiyor ve ben gidemiyorum... Kader.. Pazar günü dershane sınavım var. Bu hafta öğlenciyim. Mezuniyet elbisesi tadilattan alınacak oooof... Ben bu arada kaçacağım.. Az da olsa 15 dk. bile olsa.. İçim sıkkın.. Neden? diye sormasınlar, bilmiyorum çünkü.. Belki de saymaktan yorulduk hep birlikte... Bu oyun yordu bizi... Uyumak istiyorum uzun bir süre de uyanmamak... Artık tatil istiyorum ben... Mümkünse uzaklarda... Sakin bir yerlerde.. Ve kaygısız ve dingin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder