26 Haziran 2005

çırptım çırptım karıştırdım

Sanırım bu aralar hem maddi hem manevi olarak çok şey istiyorum. Kendimi kötü hissediyorum böyle olduğunda. Çünkü maymun iştahlıyım.

Beklemeyi sevmediğime karar verdim. Herkes "sabırlısın" derken komiğime giderdi. "Ben mi sabırlıyım?" Şimdi görüyorum ki; sabrım sabırsızlığımla öyle bir bütün oluşturuyor ki dengesizin biri oluyorum. Bir şey sorup cevap alamamak beni sinir ediyor ama inadına bekliyorum ve bekliyorum. Acaba sadece duygusal olarak yakın olduğum kişilerde mi oluyor bu?!

Herkes mutlu hikayelerin kahramanı oldu bir anda. Bir Özgün'le ben kaldık. Gerçi Özgün de Çeşme'ye firar etti artık nasıl kendime ortak bulacağım bilmiyorum. " Galiba kıskancım. Yok mümkün değil sinir oluyorum mutluluktan dört köşe olanlara şu sıralar. Ne kadar mutlulukları için çırpınsamda...

Çok renkli olmak istiyorum ama hep elime siyah geliyor nedese... Yasta değilim, koskoca gardrop da rengarenk kıyafetlerin arasında elim hep siyahlara varıyor. Yok bu psikolojik bir şey olsa gerek.

Bugünlerde 6 yaş çocukları gibi dizlerim morraık geziyorum. Okulda düştüm geçen gün. Öyle bir morardı ki resmen patlıcan moru. Hem de iki yerden birden. Sonra dizimin başka bir noktasını damasanın ucuna sokmayı başarım büyük uğraşlar sonucu ve onu anneme gösteriyim derken bu seferde salondaki masaya bileğimi çarpıp "mor bacak" tablomu tamamladım. Şimdi aynanın karşısında çok komik geliyor. Ben minikken de hep böyle olurdu bacaklarım. Ama oz aman tüm çocukların öyle olurdu bacakları ve ben garipsemezdim bu durumu. Lise sondaki bir insan için komik oluyor. Etek filan giyemiyorum o kadar garipsedim! Onlarla olmaya alışamadım 3 gündür.

Önümüzdeki haftasonu Ankara'ya 14 Temmuz'da da Antalya'ya gidiyorum. 20 gün! İzmirsiz 20 gün! Hiç İzmir'den ayrılmamışım gibi gelmeye başladı!

Biraz önce TRT'deki bir filme takıldım çok hoşuma gitti. Mel Gibson'un. "Kayıp Yüz" Belki de herkesin öyle bir öğretmene ihtiyacı var... Benim öğretmenim de birtanedir ama! (M.Y) Şimdi çalıştığı dershane de panik olmuştur ÖSS format değişikliği yüzünden...

Salı günü sınavım var. İçimden hiç çalışmak gelmiyor bu sıcakta. Ama zorundayım galiba. Umarım yarın azıcık şevk gelir de çalışırım... Haziran'ın sonunda ilk defa sınava giriyorum haliyle moralman çökük durumdayım.

2 yorum:

  1. geçmiş olsun (morluklar için)
    büyünce geçer;)
    şimdiden başarılar diliyorum sınav için,moralini yüksek tut:)

    YanıtlaSil
  2. bew seve seve kardeşin olurum!!! yok kadersiz değiliz sadece biraz fazla çocuk ruhluyuz sanırım. yaramaz bıcırıklar olur ya ruhumuz öyle galiba!

    YanıtlaSil