3 Haziran 2005

Dün TV'de bilmiyorum kaçıncı kez Pretty Woman vardı. Ben kendimi bildim bileli sık sık gösterilen bir film bu ve cidden çok eğlenceli! Hele annem bayılır, hiç sıkılmaz her gösterildiğinde gözünü ayırmadan izler. Hatırlıyorum, anaokulundayken ya da ilkokul 1-2 deyken Tıpatıp İkizler hastalığı vardı. Bu Olsen kardeşler çok çok hoşuma giderdi. Ve nedense ve nasılsa hep Pretty Woman'la aynı gün gösterecekleri tutardı. Annemle bunun kavgasını çok defa yaptık! Dün annem 45. kere izlerken dedi ki "kıyafetleri ilgimi çekiyor bir de çok komik sahneler var" Tabi çeker kıyafetleri kendi tarzını yansıtınca :) Neyse bir ara reklama girince annem "bunun bir balkon sahnesi olması lazım orayı kesmişler galiba. Vivian 'ben küçük bir kızken annem yaramazlık yaptığımda beni tavan arasına kapatırdı...' diyordu." dedi! reklamlar bitti balkon sahnesine geldik ve Vivian noktasını virgülünü değiştirmeden "ben küçük bir kızken annem yaramazlık yaptığımda beni tavan arasına kapatırdı..." diye başlayan konuşmasını yaptı! Aynı mimik ve jestlerle! Annemi tebrik ediyorum. Ama fark ettim ki Julia Roerts ve Richard Gere çok gençlermiş o zaman. Bu ne demek? Sen büyüdün mü demek? :S İyi bir şey mi kötü bir şey mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder