9 Haziran 2005

AYLAR YETMEDİ, UNIVERSİADE'IMIN GÜLÜ YEŞİLLENDİ

Ay tarihlerle bu kadar uğraştığımı hiiç hatırlamıyorum! O ona denk gelmesin bu buna denk gelmesin o kurs şu tarihte bu kurs bu tarihte... Aa haftalar aylar yetmez oldu... Bu Özgün garip kızz yaaa! Ya da ben formumdayım bilemiyorum! Ay gece gece komik komik şeyler söylüyor sonra da ben komik oluyorum! Şimdi bu bir çelişki midir?! Neyse.. Ben 2 gündür okula felan gitmiyorum. Sıktı artık! Yarın da gitmiyorum ohhh sefam olsun! Ders işlemesinler sonra bende enayi gibi o kadar yol gidiyim mis gibi uyumak varken! Elbet okull günleri gelecek yaklaşık 3 gün sonra. Yazın ortasındaa öçlerini alırlar artık. Ay 2 gündür şahaneyiz annemle orası senin burası benim oooh dolaştıkk... Mutluyum yani... Aslında bugün "istanbul hatırası" na ucundan yetişip girecektik ama annem "istemiyorum" deyince vageçtik neyse kısmet vcd'ye artıkın.. Bakalım yarın neler girecek vizyona?! Belki annem tarzı bir şey girerse gideriz. Bu arada artık annemin mimarı olduğu universiade'ın bir binası olan 5000 kişilik spor salonu bitmek üzere! Ay harika görünüyor ya! Aferin Cybel! Universiade'ımın gülü! Doğal kadın güzel mimar! Universiade reklamları da başlamış böyle İzmirli İzmirli.. Hoş olmuş! Ay ay bu arada artık evden okula nasıl gidilir biliyorum! Yoğun çlışmamdan sonra 16 yıllık İzmir vatandaşı olaraktan bir yerden bir yere nasıl gidileceğini öğrendim! 330 a bin Hükümet Konağında in evka 3 e bin! karışık değilmiş o kadar! İnşallah yanlışlıkla karşı taraftan binip de alsancağa felan gitmeye kalkmam neyse salı günü öreceğiz artık! Bugün alışveriş merkezinde minik bir oğlan elinde Star Wars kılıcıyla üstüme üstüme geldi neyse güldüm filan. Ama kaşlar çatık minikte geldi dayadı kılıcının ucunu sırtıma "yürü" dedi.. Kelepçesi olsa takacaktı! Hiç istifini bozmadan biraz ittirdi felan sonra kahramanımızın annesi olaya el koydu! Çok sevimli bu minikler ya! Sonra fark ettim ki Adana acılı olanmış Urfa acısızmış! Ama sanki tam tersiydi?! Neyse bir de annem yeşili çok seviyormuşş onu fark ettim. Nereye girsek yeşillere dönüyor. Zaten yeşil espadrilin de Cybel hanımın minik ayaklarına göre olanını bulamadık! Gülüm ya.. Neyse keyifli gündü yani... Uykum gelmedi ama geledebilir aslında...Duruma göre artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder