4 Haziran 2005

Annemler babamın iş arkadaşlarıyla yemeğe gitti. Yalnızım. Matematik çalışmak zorundayım. İstemiyorum. Yarın Gülce'lere gideceğiz o yüzden şimdi çalışmak zorundayım. Aç değilim annem köfte bıraktı. Ağzıma bonibon tepmekle meşgulüm ve bonibondan çıkan fanustaki hayvanın ne olduğu çözmekle... Sinemaya gitmek istiyorum. Annem haftaiçinde türkçe testi olmaya Alsancağa gittiğimizde gideriz dedi... Bu hafta okula sadece 2 gün gitmeyi düşünüyorum. Turgut Hoca 18 test ödev verdi :( Yarın pazar. Pazartesiye analitik ve matematik quizi var ikisinden de 60 almam gerekiyor. Bu arada yıl sonu karne ortalamam 4.25 oluyor sanırım :) şaştım kaldım hesaplayınca.. Offff sıkılıyorum! Bu akşam zaga var. off benim matematik çalışmam lzım şimdi.. offf pofffff öfff püffff!!!!!!!!! Bööyle 2 dönüm bostan yatıp tavanı izlemek istiyorum ben... kalk deniz kalk matematik çalış!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder