22 Mayıs 2005

kapanmış! neresi kapanmış? kim kapatmış?

Şok olmuş durumdayım! Gece 3 te yatıp anca 4 te uyuyabildim ve sabahın 7 sinde de kalktım! Saat 8.00 Yıldız Apartmanı girişindeyim içimden klasik ders öncesi şeyleri geçiriyorum " acaba n'olcak şimdi?, daha Hilal var, burdan 10 da çıksam 11 e kadar napıcam? Eve mi gitsem yok zaten zaman geçer eve gidip gelene kadar en iyisi çarşıda takılıyım olmaz Pan 11 de açılıyor pazar günleri e şimdi ben n'apıcam? En iyisi yukarı çıkıp derse gireyim bir an önce" Asansörün sinir bozucu radyosunda kim olduğuyla ilgili fikrim olmayan bir kadın çığırıyor daha kargalar kahvaltısını etmemişken muhtemelen aşık olduğu ama aslında olmadığı öcünü bir şekilde alacağını vee aslında çok mutlu olduğunu vb. saçmalıkları sayıyor... 3. kattayız kapı açık! Sinir oluyorum çalmadan açılan kapılara! Turgut Hoca da en az benim kadar hoşnutsuz yataktan sabahın köründe kalktıı için... Onun hali içler acısı zaten taaa sen kalk gel Buca'dan! Kaçta kalkıyordur acaba? 6? Belki de daha erken... ne şanssızlık! Ama benim suçum değil cumartesi 16.00 daki dersi pazar 8.00 e almak onun fikriydi! Neyse ders GEOMETRİ! Keyiften 4 köşe oldum gerçekten! Alan formülleri ve geçmişe dönüşlerle tam benim tarzım bir dersti! Zevk zevk zevk! Ne yazık ki peşembe günü Bozkurtoz canımıza okuyacağı için zevklenmek durumundayım! Turgut Hoca telefon almış bana ne???!!!! Öğrencilerinin fotoğraflarını çekiyormuş arayan belli olsun diye! Ne kadar mantıklı olduğu tartışılır tabi! Yarasa gibi olduğum bir günde gerçekten içimi açtı bu "foto" gerekliliği! Dersin sonundayız ve BOMBA! "Sen biliyorsun değil mi? Hilal kapandı!" Pardon? N'aptı n'aptı? Nereye kapandı? Neresi kapandı? Kim kapattı? Yani türban takmaya başladı öyle kapandı! "Çok şaşırdık bizde! Hiç öyle bir kız değildi! Neyse sinüslü alan formülü....." Bir dakika! Bu benim haftasonları etüde gittiğim Hilal! Ve kapandı! Ve ben ben bir daha asla GİDEMEM! Garipserim gidemem ister istemez bir nefret olur içimde! Ama bugün 1 saat sonra benim Hilal'le... Hayır olamaz! Hazırlıklı değilim... ne saçmalıyorum ben? Tabii ki de gitmem! Ne hazırlığı? Yanyana dipdibe Hilal'le başka bir deyişle bir türbanlıyla matematik sorusu mu çözeceğim? Haftada 1,5 saat!!!!!! Olmaz hayatta da gitmem! Kasvet asansörü pas geçip uçarak merdivenlerden iniyorum o da nesi? "DENİZZZ, denizzzz, DeNizzz!" "BUgün dersimiz yok muydu seninle?" Var mıydı acaba? OLmalı mıydı? Yukarı mı çıkmam gerekiyor acaba? "Şey evet ama 11 de değil mi?" "Geliyorsun değil mi?" Yavaş yavaş çıktım artk merdivenleri ve suratını görür görmez "Ben şimdi okulla konuşacağım gitmem gerekebilir gitmezsem gelirim HERHALDE" Koş Deniz koş! Hala şoktayım! Eve gittim... Kapıma bir not yazdım "Hilal'in dersine gitmedim yatıyorum biraz. Hilal tesettüre girmiş, anlatırım kalkınca. Yumurtaları dolaba koydum" Ve derhal yattım... Saat 13.35 annem geldi, kalktım "N'olmuş Hilal'e?" ".................." "Turgut Bey'e söyleyeceksin 'rahatsız oluyorum diyeceksin' " sonra anne? E daha Şule var yani etüde gittiğim hepsi aynı yerde bunların birine devam edip diğerine etmeyecek miyim? Yani öyle olacak tabi de garip olacak! Hilal kapanmıştır dolayısıyla Hilal'le derslerde kapanmıştır açılmamak üzere! Bugün de böyle bir saçmalık geldi başıma! Günün geri kalan kısmında gtt çalıştım biraz hoş Perihan Hoca yarın o testi yapmayı %99 unutacak ama neyse... Erken yaşta bunalım! Off pazartesi sendromu başladı! Bu hafta bitemese! Haftasonu gelmese! Hilal mevzuusu açılmasa! Keşke hergün Çarşamba olsa! Cuma da olabilir aslında... Offf neden hep bunlar beni buluyor! Nefret ettiğim şeyler hep hayatıma girmek zorunda mı?! Deniz'in dayısı vefaat etmiş! Başı sağ olsun! Kız ÖSS'ye hazırlanıyor... Offf! Adamcağız daha 37'ymiş! Adaletsiz bu dünya! Yarın pazartesi ve bilgisayar, din ve gtt olmak üzere 3 sınav psikoloji, geometri ve şerife's maths olmak üzere 3 kasvet ders var! Din baş kasvet zaten! Offff psikopat psişik psikoloji yarın bakalım ne viyaklayacak??? "Çizgilere basmadan yürümeye çalışanlar neymiş? Nevroz muymuş psikoz muymuş neymiş? Hadi meditasyon kisevsine bürünmüş bir oyun oynayalım... Sinan! Sus beni dinle! " Bozkurtoz ayrı bir eser zaten "Dinlemiyorum sizi derdinizi Yavuz Bey'e anlatın! Dinlemiyorum işte bana ne! Neden çözemiyorsun? Sus anlattım ben sana neden bilmiyorsun? " "Hocaaaam bir şey sorabilir miyim?" "Hayır!" "Hocaaam bir bakar mısınız şu soruya?" "......"(muhatap olmuyor bizimle!) Şerife de tahtaya soru yazar "mcan kak da çöz" kız çözer... "Aycan kak çöz" kız çabalar.. "yazıklar olsun emeklerime! mcan'nın kalktığı soruya " ben bunu öğretmedim 'e' sadece bölünenlere yazılır!" al başına belayı! Ayyy ayyy bu okul insanı ruh hastası yapar! E hadi iyi geceler yarın bayaa uğraşılacak yaratıklar var okulda! Hayriye ilk sırada tabi! gömleğimi eteğime diktireceğim o olacak sonunda!
İyi geceler!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder