19 Mayıs 2005

bugün hayat göz kırpmadı

Bugün 19 Mayıs!!!! Genelde özellikle de resmi bayramlarda çok neşeli olurdum bu yıl nedense hayat göz kırpmadı?! Bu yıl neşeli değilim... Belki de bir şeyler, hayatın engebesi çok üzerime gelmiştir... Fark ettim ki hayat bekleyerek geçiyor.. Özel günleri, önemli dakikaları ama hep sınır koyarak ve bekleyerek... Tatilin gelmesi,sınavın gelmesi, gezi tarihi, sunum tarihi,vs.. "Yarın olsun yarın olsun diye günler soluyor..." Özlem o kadar işlemiş ki ruhumuza... Özlem olmadan beklenecek dakikalar, günler olmadan hayat geçmiyor; öylece duruyor sanki... Hedef ileri günler! Yaşadığı anın tadını çıkaramayan garip mahlukatlarız...
Bugün hayat nasıl? Bugün hayat her zamankinden daha sıradan benim için... ! 19 Mayıs tabii ki de önemli ama benim günüm açısından parlak geçmedi.. Aslında şimdi bakın bando geçiyor sahilden orada bulunup eğlenmeyi zafer coşkusunu paylaşmayı çok isterdim ama bugün ruhum çok basit yerlerde... Umutsuzum belki ama umudun yok olduğunu kabul etmek de istemiyorum... İnsanlar yalnız bugün... Ben de yalnızım... Sting şarkılarını söyleyemiyor nedense.. Kitaplar açılıp okunmuyor, televizyon bomboş hiçbir şey yok... Arkadaşlar, sevgiler.. Onlar nerde bugün? Yoklar.. Belki de hiç olmadılar.. Yoktan mı var ettim ben sevgileri? İnanması güç ama belki öyledir.. Şİmdi dönüp bakıyorum geriye herkes ortaokuldan sonra havai fişek gibi ayrı ayrı yerlere dağıldı ve ben kırıkları toplamaya çalışıyorum..Kalbim kırıldı. Dağılanlara değil hayatın böyle bir dağılma yaşatmasına kırgınım zaten kırgın olabileceğim başlıca şey HAYAT... Çünkü her şeyi kendimiz yaratmamıza rağmen mekanımız hayat.. İnsan suçu üzerine almayınca tek suçlu o dur zaten: hayat! Bilmiyorum.. Karmaşıklıktan sıkılıyorum çoğunlukla... Somut bir kargaşa değil bu kendimle çatışmam sanırım.. Mehmet Eroğlu'yla tanışmayı istiyorum bu tip bir durumdayken.. O gerçekten hayata ve insana karşı karmaşık sanırım.. Gerçi 2 soru işareti bibirini nasıl çözer bilemiyorum ama....
Şİmdilik hayat sıradan ve çelişkili... Belki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder